sliderفسر حلمك

فسر حلمك مع الدكتور مصطفى السراحين

الحلقة الثالثة

يواصل الدكتور مصطفى سراحين تفسير أحلام ورؤي قراء موقع عقيدتى والتي تم إرسالها عبر تعليقاتكم على

الحلقات السابقة التي تم نشرها:

ليفة

غير معروف:

31 مايو، 2018 الساعة 3:37 صباحًا

حلمت بخلتي المتوفيه وخلتي التانيه وزي ما نكون في مناسبه وانا كنت لابسه طقم اسود حلو وخلتي المتوفيه أعطتني ليفه إستحمام عزباء.

كنت أود معرفة اسم الخالة التي أعطتك الليفة، ولكن عموما الرؤيا تشير الى أنك بفضل الله يتجدد لك أمر طيب قد يكون ارنباطا أو أمر ديني كعمرة أو نشاط في العبادة أو تلاوة القرآن، أو صدقة أو زكاة إن كانت عليك والله أعلم.

إنسانة طيبة

غير معروف:

31 مايو، 2018 الساعة 7:58 صباحًا

حلمت اني أتوضأ تقريبا في الشارع وكنت بساعد زميله في الوضوء اسمها ماجده كانت زميله في الإعدادي بس ماليش علاقه بيها و بعدين كان في شخص معاق فساعدته علي الجلوس وبعدين كان في حنفيه تقريبا شربت منها عزباء

الرؤيا تشير الى انك إنسانة طيبة وودوجد ومحبوبة وتحبين مساعدة الغير وسوف يجعل الله لك خيرا إما ارتباط قريب اوعمل أو استكمال لدراسة تعليمية والله أعلم.

حذاء أحمر

غير معروف:

31 مايو، 2018 الساعة 8:07 صباحًا

حلمت بواحدة أعطيتني حذاء احمر جميل ولبسته وكان على مقاسي بالظبط بس خلعته اشوف ارضيته لقيتها مصلحاها كويس ومتربطه كويس وعجباني عزباء

هذه الرؤيا تشير الى احد يتقدم لخطبتك قريبا ولكن حكاية التصليح دي تحتاج الى تدقيق فالسيدة ان كانت مجهولة فهي تجيد عرض بضاعتها وسوف يكون به شيء تترددين بشأنه ولكنها تقنعك به وتوافقين عليه وإن كانت معلومة فلابد من معرفة اسمها وعلاقتك بها والله أعلم.

خلاف مع زوجك

noor:

1 يونيو، 2018 الساعة 3:11 صباحًا

السلام عليكم

انا حلمت انه عندي سرطان في الدماغ وشعري وقع بفعل العلاج فرحت اخبي راسي بمنديل ربطه ع راسي ، وجت وحدة صحبتي اسمها منار استغربت شكلي فبقولها انا معايا سرطان فقالت مش معقول فرفعت لها طرف الربطة يلي ع راسي من قدام بس كان الرأس في بداية اثار شعر بيطلع.. أرجو التفسير.

هذه الرؤيا تحتاج إلى وقفة فهي تحذيرية فإما أنك تعملين فالرؤيا تقول أنه سوف تأتيك زيادة ورياسة في عملك ولكن يترتب عليها خلاف مع زوجك فتنبهي إن لم يكن كذلك وكان هناك خلاف مع زوج فالرؤيا تحذرك إلى ان الأمر قد يتفاقم فأعيدي التفكير أو أنك ممن يحب أن يستقل برأيه ورأسه عنيدة بعض الشيء ولا تنقادين لزوجك بسولة فهذا ايضا يترتب عليه مشاكل مع زوجك قد تؤدي الى الفراق ثم يتزوج مرة اخرى ثم تعودين له ولكن وله زوجة أخرى فالرؤيا تحذرك أن تدركي أمرك قبل تفاقم العواقب والله اعلم.

مقالات ذات صلة

24 thoughts on “فسر حلمك مع الدكتور مصطفى السراحين”

  1. السلام عليكم

    انا حلمت انه عندي سرطان في الدماغ وشعري وقع بفعل العلاج فرحت اخبي راسي بمنديل ربطه ع راسي ، وجت وحدة صحبتي اسمها منار استغربت شكلي فبقولها انا معايا سرطان فقالت مش معقول فرفعت لها طرف الربطة يلي ع راسي من قدام بس كان الرأس في بداية اثار شعر بيطلع.. أرجو التفسير.

    هذه الرؤيا تحتاج إلى وقفة فهي تحذيرية فإما أنك تعملين فالرؤيا تقول أنه سوف تأتيك زيادة ورياسة في عملك ولكن يترتب عليها خلاف مع زوجك فتنبهي إن لم يكن كذلك وكان هناك خلاف مع زوج فالرؤيا تحذرك إلى ان الأمر قد يتفاقم فأعيدي التفكير أو أنك ممن يحب أن يستقل برأيه ورأسه عنيدة بعض الشيء ولا تنقادين لزوجك بسولة فهذا ايضا يترتب عليه مشاكل مع زوجك قد تؤدي الى الفراق ثم يتزوج مرة اخرى ثم تعودين له ولكن وله زوجة أخرى فالرؤيا تحذرك أن تدركي أمرك قبل تفاقم العواقب والله اعلم.

    السلام عليكم دكتور .. شكراً جزيلاً لاختيارك حلمي لتفسيره
    ولكن لدي استفسار فالحلم مرتبط بالزوج كما تفضلت في تفسيرك فهل هو مستقبلي لأنني لست متزوجة ، أنا آنسة يا دكتور فأرجو توضيح مغزي الرؤية والتفسير للضرورة إن تكرمتم .. وشكراً جزيلاً

      1. إذا كان أحد من والديك مريض فلعل الرؤيا تتعلق به فاستعيذي منها أوأن الرؤيا تنبيء بخير ينتظرك ومستقبل جيد لك،

  2. انا حلمت اني كنت قاعده في الأرض في بيتي وكنت مدايقة لأني بحب شخص ومش عارفه شعوره من نحيتي وحسيت كأن ربنا بيطبطب عليا بس انا مشوفتش ولا سمعت صوت ربنا انا شوفت نور بس وفجأة لقيت المصحف بيتفتح قدامي وكان ربنا بيقولي ان الشخص اللي انا بحبه هيبقى من نصيبي وقالي أن الدليل هو ايه موجودة في المصحف واتعلم على ايه بقلم لونه أحمر مع العلم أن هذا المنام كان بعد صلاة استخارة وكنت نائمة على وضوء
    آنسة
    23 سنه

  3. كنت قبل المنام أدعو دعاء أما يجيب المضطر اذا دعاه ويكشف السوء.فماما حلمت ان مكان على البحر واخواتى وبعض من أصدقاء القدام واقفين وانا حاولت انى استخبه منهم فوقعت في البحر وكان في هدهد واقف فحجمه كبر ونزل يطلعنى و نفض عليا الماء من على ريش فأصبح فستان فضى طويل واخدى فى عربية شبة الحنطور و جلس جانبى وكان فين بنتين صغيرين و كنت اجلس في عزة فواحدة صحبتى جريت ورايا وقالت مش قولتلك إنما يوافى الصابرون آجرهم بغير حساب

  4. حلمت اني دخلت محل ملابس وعجبتني بلوزة كانت طويله ومقاسها مناسب مش ضيقة ولونها أزرق غامق وكنت هشتريها بس شوفت منها لون تاني ابيض في أحمر وعليها رسومات وكانت عجباني اوي ولقيت ثمنها 883 جنيه وكان موجود الفنان الراحل نور الشريف وعطاني ثمنها علشان اجيبها وفعلا اشترتها
    انا آنسة ولا اعمل

  5. حلمت ببابا بعتلي حاجات كتير مع واحد اسمه حسين من ضمنهم حذاء اسود في دواير بيضه وفلوس وكنت بدور على خمسه جنيه علشان اديها لحسين وبعدين لقيت خمسه وبعدين عرفت ان بابا جاي يشوفني وجوز خالتي اسمه السيد شاور ليا علي المكان الي في بابا ورحت وحضنته وفضلت اعيط عزباء مع العلم انا بقالي مده ما شفتش بابا

  6. حلمت بأختي المتجوزه اشترت تلت اشيربات لونها بيج وانا اشتريت منها واحد الواحد بخمسه عشر جنيه وكنت عايزه ادفعلها اكتر من تمنه وطلعت من جيبي عشرتين عزباء

  7. حلمت بجوز اختي أعطاني خاتم ذهب وقميص ابيض رجالي بس كنت مكسوفه منه وعايز اجعله الخاتم ولبست القميص وكان حلو ومش ضيق وبعد كده وضعته على شماعه وفضلت اتفرج عليه عزباء

  8. حلمت بان في خبر بموت شخص لا اعرفه وبعدين شوفته حي واقف تقريبا علي الطريق ولابس لبس جندي واسمه محمد ووجه ابيض محمر وجميل عزباء

  9. حلمت بواحدة أعطيتني حذاء احمر جميل ولبسته وكان على مقاسي بالظبط بس خلعته اشوف ارضيته لقيتها مصلحاها كويس ومتربطه كويس وعجباني عزباء

    هذه الرؤيا تشير الى احد يتقدم لخطبتك قريبا ولكن حكاية التصليح دي تحتاج الى تدقيق فالسيدة ان كانت مجهولة فهي تجيد عرض بضاعتها وسوف يكون به شيء تترددين بشأنه ولكنها تقنعك به وتوافقين عليه وإن كانت معلومة فلابد من معرفة اسمها وعلاقتك بها والله أعلم.
    إسمها صبحيه

  10. حلمت بخطيبي السابق عندنا وابنه قاعد على رجله وأختي قاعده وإبنها على رجلها ودخلت اجيبله ضيافه وفتحت التلاجه لقتها مليانه جبنه بيضا عزباء

  11. حلمت ان في ولد توفي وفي اتنين ستات واحده مش عرفاهم وواحده منهم خلتني ارجع حاجة خاصة بالميت عباره عن الواح طويله من المعدن ورجعتهم لمكان زي محل وانا ماشيه كان في خبر بموت شخص تقريبا بالكهرباء وبعدين كنت ماشية ومبسوطة من نفسي وجسمى وبقول في نفسي اني افضل كده وكنت لبسه حجاب لونه اصفر فاقع عزباء

  12. ماما حلمت أننا في بيت جدى و انا واقفة و مديلها ضهرى و وحدة ست عمالة تنفض التراب من على ضهرى ف الفستان اللى انا لابساة بقى يلمع و التفت وبصيت لماما وكانت رموشى طويلة وشكلى حلو و فرحانة و فستانى كان فيه لولى والماظ

  13. 31 مايو، 2018 الساعة 8:07 صباحًا

    حلمت بواحدة أعطيتني حذاء احمر جميل ولبسته وكان على مقاسي بالظبط بس خلعته اشوف ارضيته لقيتها مصلحاها كويس ومتربطه كويس وعجباني عزباء

    هذه الرؤيا تشير الى احد يتقدم لخطبتك قريبا ولكن حكاية التصليح دي تحتاج الى تدقيق فالسيدة ان كانت مجهولة فهي تجيد عرض بضاعتها وسوف يكون به شيء تترددين بشأنه ولكنها تقنعك به وتوافقين عليه وإن كانت معلومة فلابد من معرفة اسمها وعلاقتك بها والله أعلم.
    إسمها أمل واعرفها تعتبر قريبتني بس مش ليا كلام معاها

  14. حلمت بواحد لا اعرفه يضرب والده تقريبا في الدور التاني انا مش شايفاه لان الشيش مقفول وواحد في الشارع بنادي عليه يا منصور وينهاه عن ذالك عزباء

  15. حلمت بشخص توفي لا اعرفه وبعدين شوفته حي واقف تقريبا علي الطريق ولابس لبس جندي واسمه محمد ووجه ابيض محمر وجميل عزباء

  16. حلمت اني في محل وكان في لبس وكان في جاكت جينز فاتح على مليكان وطرحه لونه زي الجينز الفاتح ولها شراشيب تقريبا بني وكان واحدة واقفه وعايزين نعرف تمن الطرحه فأنا بصيت على الورقه وقولت 97 وبعدين فجأه واحدة قالت انها79 فأنا استغربت وكنت بفتكر قولت كده ليه لان كان مكتوب 11 9 فأنا حسبتها بطريقة معينه عزباء

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

handjob-hd.net
إغلاق
التخطي إلى شريط الأدوات