sliderفسر حلمك

دكتورة ماليكا أيمن تواصل تفسير أحلام ورؤي قراء عقيدتى

الحلقة السادسة

تواصل الدكتورة ماليكا أيمن – بنت سيرين العصر – تفسير أحلام ورؤي قراء عقيدتى:

الإرتباط قادم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حببتى ابشرى بأمر الله باتمام ارتباطك بشخص ذو دين وأخلاق لكن فى فرق بالسن بينكم واضح لكنه سيكون فيه خير عظيم لكى باذن الله والله أعلى وأعلم.

سيرة طيبة

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حببتى الرؤيا تدل على نصرتك فى أمر حد ظلمك فيه وستكون لكى سيرة طيبه بين الناس ونصرة واى أمر ستسعين إليه ستناليه بفضل من الله وأفضل مما تتوقعى بأمر الله والله أعلى وأعلم.

التقرب إلى الله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وانتى طيبه وكل أحبابك بخير يارب ياحببتى.. رؤياكى تدل على حالك وانك شغلك وفكرك تلك الفترة فى ازاى ترضى

وتتقربى من الله ربى يتقبل منك صالح الأعمال.

والله أعلى وأعلم.

رقية شرعية

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حببتى أولا اعملى رقيه شرعيه لنفسك لأن المنام به رموز لا تحمد فاستعيذى منها وعليكى بالتحصين

وإن شاء الله لن يضرك شيء والله أعلى وأعلم.

إتمام زيارة

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حببتى الرؤيا تدل على اقتراب زيارة مقبله عليكم لاتمام مناسبه تأجلت من فترة وبأمر الله ستتم فى وقت فيه خيرا لكم والله أعلى وأعلم.

خبر سار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حببتى الرؤيا تدل على خبر سار ستحظى به وفى نقله بسفر بها استقرار لكى بأمر الله مع تبديل حالك من حال لحال أفضل والله أعلى وأعلم.

مقالات ذات صلة

84 thoughts on “دكتورة ماليكا أيمن تواصل تفسير أحلام ورؤي قراء عقيدتى”

    1. حلمت انى دخلت الحمام ولقيت ورقة مرمية بداخله واخدنى الفضول واخدت الورقة وفتحتها لقيتها باسم خطيبى السابق كانت عبارة عن حكم بالحبس وكان هربان من تادية الحكم ثم قمت بتصوير الورقة بموبيلى وعندما علم بعثورى على الورقة ومعرفتى بالحكم الصادر ضده قال انا غلطان انى محرقتش الورقة ثم قام بتقطيعها وحرقها

    2. دكتور ماليكا من فضلك ديما احلم ان جدتي المتوفين بتجي تحضني وكتت بعيط انا وهيا وعايزه استفسر عن حاجه المتوفي لما يجي في الحلم ويقول انه راجع يموت تاني يبقي ايه

  1. أول يوم رمضان كنت نايمه تقريبا بعد الظهر حلمت بصف من المقاعد زي بتاعت الفصل الدراسي وواحده منهم سألتها انت مش بتعملي أكل قالت بعمل لانها كانت بتعمل حاجات اكسسوارات زي أساور تقريبا من حاجات ملونه زي الخرز وفرجتني ازاي بتعملها وعملت لها شكل حلو من فوق ولزقته بمسدس الشمع وكانت الالونات بتاع الاكسسوارات واضحه في الحلم وحلوه قوي عزباء

    1. حلمت انى اتخنقت مع اختى وضربتها جامد وانفصلت جسمها عن راسها بدون دم وماما واقفة وشافت المنظر اكنه عادى وبقول هى كدة خلاص ماتت ولا ممكن نلزقها وترجع تانى عزباء

  2. حلمت اني مسافره تقريبا بره مصر وكان في زي أتوبيس هيوصلنا بس رحنا علشان نصلي الاول فشوفت جوز خالتي اسمه احمد وقدامه طرح كتير الوان وانا كنت عايزه واحدة خضرا بس كنت محتاره لان اللون الأخضر كان منه كام شكل مختلف فهو اختارلي واحده وكان معايه فلوس فضه في ايدي عزباء

  3. لو سمحتي يا دكتوره انا بقالي كتير ما شوفتش بابا حلمت بيه بعتلي حاجات كتير مع واحد اسمه حسين من ضمنهم حذاء اسود في دواير بيضه وفلوس وكنت بدور على خمسه جنيه علشان اديها لحسين وبعدين لقيت خمسه وبعدين عرفت ان بابا جاي يشوفني وجوز خالتي اسمه السيد شاور ليا علي المكان الي في بابا ورحت وحضنته وفضلت اعيط عزباء

  4. حلمت اني أتوضأ تقريبا في الشارع وكنت بساعد زميله في الوضوء اسمها ماجده كانت زميله في الإعدادي بس ماليش علاقه بيها و بعدين كان في شخص معاق فساعدته علي الجلوس وبعدين كان في حنفيه تقريبا شربت منها عزباء

  5. حلمت بجوز اختي أعطاني خاتم ذهب وقميص ابيض رجالي بس كنت مكسوفه منه وعايز اجعله الخاتم ولبست القميص وكان حلو ومش ضيق وبعد كده وضعته على شماعه وفضلت اتفرج عليه عزباء

  6. حلمت بأختي المتجوزه اشترت تلت اشيربات لونها بيج وانا اشتريت منها واحد الواحد بخمسه عشر جنيه وكنت عايزه ادفعلها اكتر من تمنه وطلعت من جيبي عشرتين عزباء ولمسته بإيدي

  7. حلمت اني اسوق سيارة عاليه وفخمه وفيها كل التحديثات من سقف متحرك وغيره وكل الناس تقول من اين جابتهه ثم شفت اني ولدت 3اطفال يشبهو الدودة الشريطيه وقمت ارجعهم لداخلي وارجع اولدهم وهكذا الى ان وقعت كل الاعضاء اللي ببطني وحسيت بطني فرغت وكل شي الولادة كانت بلا الم اطلاقا فقالت انتصار زوجة اخي انها سترجع أعضاء بطني ثم كنت بمكان فيه اطلاق نار فوقفت حتى تجيني رصاصه واموت وفعلا حصل ثم شفت اني مع صديقه لااعرفها وقالت انها ربت اطفالي لخاطري وكانو يشبهو الجرو ولونهم ابيض وجابت معهم جراء كثيره ووريتها بطني كان فيها اثر عمليه انسه

  8. حلمت ان الدنيا ليل ودخلت لشارع انا اخترت أن ادخل فيه ولما دخلت تحولت لدنيا نهار ووجدت الشاب اللي احبه فشبكت يدي بيده لكني كنت بالحلم كاني ولد لذا افلت يده فرجعت ومسكتها ثم شفت اني بنفس الشارع وكان هو جالس بمكان والحاءط المطل عالشاره من زجاج لذا كنت اراه ويراني هو كان جالس يكتب قصيدة وبجنبه شمعة مضاءة فلما راني ابتسم وانا كنت هنا بنت قم شفت اني زوجته وبمنزله واصبغ حذاءه فجاء اخوه اسمه حسين فقال لمعي حذائي معك فقلت بمزاح خلي زوجتك تلمعه لكني اخذته لالمعه انسه

  9. حلمت اني بارض كبيرة كانه ميناء *الذي ترسو عنده السفن* وكنت عند عمتي كميله بس حبيت اتركها بس هي ماقبلت وجابتلي اكل وكانت حابه ابقى عندها لكن تركتها ومشيت ورحت للبحر وكان جميل جدا وكبير ولونه ازرق وكان واقف أيضأ الممثل تيم حسن وكان كأنه لايريدني وفي ناس جايه تتفسح وشفت نساء جالسين فقط بملابسهم الداخليه فماحبيت ابقى وتيم مشى وانا مشيت لكن خفت ان يتوقع اني مشيت وراه لكن انا مشيت لان منضر النساء ماعجبني اما تيم فلايهمني بعدين جلست مع كاظم الساهر وكنا منسجمين جدا وكان حبوب جدا وكان شكله وتصرفاته مثل الشاب اللي احبه فقلت ان كاظم يقلده فقلت ان كاظم افضل لي من تيم انسه وانا بالواقع مقدمه ع عمل بالميناء

  10. حلمت اني راجعه للبيت بالنهار وشفت شاب جميل لااعرفه عمل لي اشارة بيده معناها غدا فدخلت للشارع اللي قبل شارعنا فوجدت كل بيوته فخمه وجميلة جدا وابوابها مفتوحه ع مصراعيها والشارع مفروش بالسجاد وانا انضر واول شيء اراه هو غرفة الإستقبال وهي جميله جدا ومؤثثه باجمل اثاث فدخلت لشارعنا وصارت الدنيا ليل ولقيت ببيتنا ملابس منشورة بكل مكان ولقيت باب المتوفى جالس بغرفة الاستقبال ولابس لبس استقبال فبكيت وقلتله إنت حي فقال انا انتضر ناس سياتون ليخطبوك لابنهم الدكتور فقلتله من هم وما اسمهم فقال انت لاعليكي وقال ان ام الدكتور تخاف عليه حتى من عود الثقاب خوفا من ان يدوس عليه ويقع فنمت بحضنه وانا ابكي انسه

  11. حلمت اني ضيفه ببرنامج فدخلت الاستوديو وفيه باب الضيف يفتح الباب واي حيوان يخرج له يكون من نصيبه ففتحت الباب فكان الحيوان طائر كبير يغلب عليه اللون الأخضر ففرحت وحضنته وهو أيضا فتح جناحيه وعانقني وحسيت بدفأه وحنانه وحسيت انه طفل وليس طائر انسه

  12. استخارة ع عمل حلمت اني متزوجه شاب اعرفه اسمه علاء وكنت بزيارة عند اهلي ورحت للمستوصف علقت ع بابه ورقه فيها اسمي الثلاثي او الرباعي وتحته او فوقه اسم سهام صالح وكاني حامل وهذا اسم مولودتي وعلقتها حتى الكل يعرف ومريت ع بيت حمايه ولقيت ام علاء غاسله البيت وكان هادي ونضيف وهي تبتسم لي وتحبني وقالت مادام جيتي خليكي قلتلها اكمل زيارة وارجع ثم كنت بمكان وحيعلنو اسماء المقبولين بالعمل وبجنبي شاب جميل لااعرفه كانه دكتور ويبتسم لي ووزعو علينا اكياس ماء مرسوم عليها سمكه وجابو سمك كبير جدا جدا بداخل كل سمكه ورقه فيها اسم فقراو الاسماء بالابجديه ومنهم اسم تماضر اعرفها وكانت مو موجودة فقلت الحمدالله اني هنا لان الي يقولو اسمو ويكون موموجود يلغى تعيينه ولما وصلو لحرف السين صحيت انا سارة انسه

  13. حلمت اني راجعه للبيت بالنهار وشفت شاب جميل لااعرفه عمل لي اشارة بيده معناها غدا فدخلت للشارع اللي قبل شارعنا فوجدت كل بيوته فخمه وجميلة جدا وابوابها مفتوحه ع مصراعيها والشارع مفروش بالسجاد وانا انضر واول شيء اراه هو غرفة الإستقبال وهي جميله جدا ومؤثثه باجمل اثاث فدخلت لشارعنا وصارت الدنيا ليل ولقيت ببيتنا ملابس منشورة بكل مكان ولقيت باب المتوفى جالس بغرفة الاستقبال ولابس لبس استقبال فبكيت وقلتله إنت حي فقال انا انتضر ناس سياتون ليخطبوك لابنهم الدكتور فقلتله من هم وما اسمهم فقال انت لاعليكي وقال ان ام الدكتور تخاف عليه حتى من عود الثقاب خوفا من ان يدوس عليه ويقع فنمت بحضنه وانا ابكي انسه

  14. حلمت إني أنا وماما بنشتري فستان الزفاف من مول الوطنية في. لوران وشفت فستان زفاف في محل شكله حلو بس في اتنين دبدوب تحت الصدر استغربت شكله رحت محل اخر لاقيت الفساتين خلصت وقالي تعالي يوم الاربعاء رجعت للفستان الأول اللي فيه اتنين دبدوب تحت الصدر ووقفت قدامه افكر ومستغربه شكله
    عزباء
    يا رب المرة دي يتفسر تعبت أوي

  15. حلمت ان اللاعب محمد زيدان بيحبنى وعايز يرتبط بيا وانا مكنتش موافقة وكان نفسه انى اوافق وهو فى الحلم عنده شقته فى مكان كويس وعربيته انا مشفتهمش بس ده كان فى تفكيرى بس هو فى الحلم كان شخص عادى مش لاعب مشهور وصحيت على انى كنت هوافق عليه وكنت فرحانة.مش مرتبطة واتخطبت ومحصلش نصيب

  16. انا كنت جبت كوتشى هدية من فترة لواحدة وحلمت ان انا لابسة الكوتشى ده وهو صغير او ضيق عليا قولت هروح اغيره واجيب المقاس الاكبر وروحت رجعته وجبت مقاس 41 ولونه روز فى الحلم والحقيقة.مش مرتبطة

  17. حلمت اني فى بيت وكانت الموبيليا طولها من الارض للسقف وكانت الارض مفروشة بالسجاد والسقف عليه سجادة منقوشة بورد احمر ومشايه صغيرة نفس شكلها ولاقتنى راكبة قطر مع ماما وفتحى ابن عمى وفى ديك رومى بيستوى وانا بتابعه وببص عليه ولاقتنى انا وهما في البيت وأكلوا وفتحى قاعد عالسرير وبيقرأ شئ وكنت رايحه اطبخ ارز تاني ماما قالتلى ليه قلتلها الرز الباقى مش هيكفى واختى أمل وخالى جايين فى القطر وهيوصل الساعة 6 وربع.ارملة ومعرفش حاجة بقالى فترة عن ابن عمى وهو متجوز ومخلف واختى متجوزة ومخلفة

  18. ابنى حلم وبيقول حلمت انى في الشارع ومروح للبيت ولاقيت طفلة جميلة جدا فى حدود 4 سنين ولابسة فستان اصفر وشعرها ناعم وطريقة كلامها حلوة وكانت تايهه وسألتها فين مامتك ردت عليا مش عارفه قولتلها تعرفى ابوكى اسمه ايه قالت محمد لمعى بس انا مش متاكد من اسم لمعى واخذت البنت وشيلتها ودخلت البيت وطلعت السلم وانا امام شقة اخى فى الدور الاول شوفت جن بيكسر في حوائط شقته وبيحاول يأخذ البنت منى وانا بحاول ابعدها منه وبيشد فى وشى وكإن وشى كيس نايلون بيتشد فى ايده واخذ البنت منى وانا نزلت وقولت اقرأ أيات اللى تبعد الجن عنى وقرأت الفاتحه والفلق وطلعت تانى لاقيت البنت واخذتها وكملت وطلعت لشقتنا فى الدور الثانى والبنت معايا واخذتها علي سريري ونامت جنبى ملحوظة انا وأخويا خاطبين وهو هيسكن معانا فى نفس البيت بس فى دور منفصل لان البيت كله بتاعنا

  19. حلمت انى قاعد فى فرح ومفيش اغانى ولاقيت راقصة لابسة بدلة رقص حمراء كاشفة جسمها من فوق وكانت مركزة عينها عليا كإنها معجبة بياوشعرها طويل وجميل ولاقيت دبلتى وقعت من ايدى والناس اللى فى الفرح بيدوروا فى التراب اللى فى الارض وطلعولى دبل كتير فضة وانا اقولهم مش بتاعتى وقيست منهم دبلتين وكان مكتوب عليهم اسماء مش عارفها ولبست دبلة من الاتنين كانت رفيعة فيها خط فى النص وركبت فيزبا ورا اخويا الصغير(عنده 14 سنة) ولاقيت نفسى فى بيتنا والبيت كأنه قطعة ارض ومتأسسة بالاسمنت وانا ماشوفتش ادوار البيت تركيزى على محلات اللى فى بيتنا وقلت لاخى الثانى أسسنا البيت احسن من الاول بكتير وقلت المحل الكبير اتأجر واللى أجر المحل طلب علشان يأجره لازم يفضل مفتوح هو حط فيه موتوسيكل وعربية نصف نقل وقلت لاخى فيه رزق كويس لأمى ولقيت زميلى محمود ومراته نزلين من البيت اللى قصادى كأنه ساكن فيه وبيركب عربيه حديثه لونها سماوى وهو كان مطلق وتزوج مرة تانية.انا خاطب

  20. حلمت ان بنتى عند جارة والدتى والجارة متوفية واسمها نوال وبنتى نزلت علشان تشوى سمك وانا نزلت علشان اشوف بنتى عملت ايه وفتحتلى بنت صغيرة كانها بنت الجارة واسمها تهانى وهى فى الحقيقة كبيرة ومتزوجة وانا دخلت لاقيت الجارة نايمة وكانت صغيرة فى العمر ودخلت المطبخ لاقيت بنتى بتشوى سمك كتير و بتسخن عيش كتير والعيش مقطع انصاف وانا اخذت العيش كله. انا ارملة وبنتى مش مرتبطة وكانت اتخطبت ومحصلش نصيب

  21. حلمت انى فى المطبخ ولاقيت طبق كبير عنب اخضر عناقيد جميله وطبق صغير فيه البذر فقلت العيال كلوا العنب انا هاشيل كام عنقود احسن يكلوه وينسوا يسبيولى ولاقيت خطيبة ابنى بتطبخ لحمة فى مطبخى وقولتلها انا هنزل اعزى جارتى لانى سمعت صوت عندها قالتلى وانا هروح (عند بيت والدها) وانا نزلت وكنت لابسه عبايه سوداء وباين منها الجلابيه اللى تحتها ولونها لبنى طرحة سوداء والستات مش كتير وجارتى قاعدة وسلمت عليها وكانت مكشرة وخرجت قعدت بره على اول البيت عند بوابة بيتها فى الشارع .انا ارملة وجارتى دى انا بقتصرها

  22. حلمت انى فى بيتى وكان فيه عندى عزاء وان اللى ماتت تبقى ام كلثوم المغنية وانا كنت بأكل الناس اللى بتعزى وبقول بكره الناس مش هتسمع ام كلثوم تانى ولاقيت ابنى مطلع من جيبه فلوس كام ورقة من فئة الخمسين جنيه وبيقولى انا هشتريلك اللى انتى عايزاه وكانت خطيبته معاه ولاقيت واحد شايل صينية مرصوص عليها ثوم جميل ناصع البياض ورجعت قلت لنفسى ده مش ثوم ده بيض شكله حلو وكتير وابنى وخطيبته كانوا بيشتروا منه.انا ارملة وابنى خاطب

  23. حلمت انى في شقة ابنى اللى بيشطبها وهو خطيبته واقفين وانا بكلمها لاقيتها عيطت وانا استعجبت وقلتلها انا بهزر معاكى ليه ديما عايزة تعملى مشكلة وابنى قاللى ليه ياماما زعلتيها وكأنها جت على هيئة هبة زميلة بنتى(هبة متجوزة ومخلفة بنت) لكن فى تفكيرى انها افعال خطيبته وقلت لنفسى هو خاطب اتنين فى وقت واحد ومن اماكن اوحش من بعض ولاقيت ابنى اخذها يوصلها لبيتها وهو فى الشارع بصيت عليهم ولاقيت راجل تخين ماسك زراعها وزراع ابنى وهو يعرفها وبيقولها انا مش هسيبك ما صدقت لقيتك وهى بتحاول تخليه يسيبها وشعرها بان وكتفها بزراعها اتعرو وابنى مذهول وانا زعلت من ابنى لانه ممشيش وسابها بعد ماشاف راجل غريب مسكها وجسمها بان وقلت لابنى يخرب بيتك قبل ما يتعمر وهذه العبارة مضيقانى.استخارة على خطيبة ابنى كويسة ولا لأ

  24. حلمت انى عندى مناسبة وناس معزومة وكنت باصه على الشارع لاقيت خطيبة ابنى جاية وقلت لنفسى ايه اللى جابها انا ماقلتلهاش ولاقيتها لابسة بلوڤر اصفر وطرحة بيچ وهى طلعت وانا لاقيت ابنى اللى هو خطيبهاقاعد بياكل وكنت بكلمه ولاقيته مركز نظره على حاجة تانية ورايا بصيت لاقيت خطيبته شايلة الطرحة وفردة شعرها ومش طويل وهى واقفة وعطيانه ظهرها وانا تضايقت علشان ابنى مش مركز فى كلامى ومركز بشدة عليها.الحلم ده من فترة وحاليا ابنى فسخ خطوبته منها ممكن اعرف تفسيره

  25. حلمت انى فى بيتى ولاقيته مرتب وجميل وشفت فيه اتنين اسانسير طالعين فوق فى البيت وفرحانه بيهم وانا شيفاهم ودخلت الشقة ولاقيت امى واقفه فى الانتريه وفى على الكنبة خوخ كتير وبقيت ألمه فى كيس ولاقيت بنتى بتنادينى وبتقولى ام عبدالعزيز جارتنا جت وعايزة تسلم عليكى ورحت سلمت عليها وحضنتها وبوستها .انا ارملة

  26. لله يباركلك يا استاذة..رايت نفسي في مكتبة و امامي مجموعة من الكتب مكتوبة بالخط العربي ثم كان في كاتب مشهور اسمو صافي سعيد طلبت منه توقيع و كان توقيعه عبارة على ورقة مرسوم عليها بحبر ازرق بيت و شجرة و اعطى لامي ورقة ثانية عليها نفس الرسمة وبعد زى مكون التفت لزوجي وقلت له اعرف انك تحبني فابتسم لي و كان في نافذة عليها ستارة خضراء يدخل منها ريح خفيفة فقلت له اغلق علينا النافذة..انا في بيت اهلي و زوجي رافع عليا قضية طلاق

  27. حلمت اني في محل وكان في لبس وكان في جاكت جينز فاتح على مليكان وطرحه لونه زي الجينز الفاتح ولها شراشيب تقريبا بني وكان واحدة واقفه وعايزين نعرف تمن الطرحه فأنا بصيت على الورقه وقولت 97 وبعدين فجأه بقي علي الورقه 79 فأنا استغربت وكنت بفتكر قولت كده ليه لان كان مكتوب 11 _9 فأنا حسبتها بطريقة معينه عزباء وأختي إسمها أمل ظهرت كانت جايه المحل عزباء

  28. حلمت بواحدة اسمها ايمان اعرفها اعطتني بوك صغير وانا كنت مكسوفه منها فرحت ارجعه وخبطت علي الباب وشخص فتحلي تقريبا اخوها وكنت بحاول اداري نفسي لان شعري كان باين وتقريبا غطيته وبعد ما مشيت القيت في ايدي فلوس عباره عن عدد من ارباع الجنيه وليهم زي عليقه وقعوا من البوك ورحت ارجعهم وهي كانت مبتسمه ليا عزباء

  29. حلمت اني كنت قاعده على السرير واختي وضعت ماء علي السيراميك وقمت معاها نغسل السيراميك وكان في كيس عيش علي السرير واختي قالتلي انت سايباه مكشوف وحد فينا غطاه عزباء

  30. حلمت بكيس لبن وبفلوس عباره عن كومه خمسات جنيه بابا تقريبا الي بعتهالي وكمان فلوس ورق فوقهم منديل عزباء

  31. حلمت بخطيبي السابق عندنا وابنه قاعد على رجله وأختي قاعده وإبنها على رجلها ودخلت اجيبله ضيافه وفتحت التلاجه لقتها مليانه جبنه بيضا عزباء

  32. السلام عليكم ..
    حلمت أن هناك ما يشبه النهر الصغير الجاري في منزلنا وهناك فتاة اعرف اسمها فقط لكن لا علاقة لي بها واسمها نداء تصور مياه النهر ، منظره جيد وبه الحجارة التي نراها دوما في الانهار، اقتربت من النهر فوجدت عصفوراً هو حجمه الطبيعي في الواقع صغير وملون مابين الابيض والاسود والرمادي والبرتقالي وكذلك حجمه في الحلم في وسط الماء مغطى بالكامل ولكنه يقف على قدميه وبخير لم يغرق فقلت لوالدي انظر انه بخير ويعيش فأخرجته من الماء وأحضر والدي قفصا لنضعه فيه ووضعته فذهبت لاحضر شيئا وجدته طار فرجعت أمسكته وكان هناك عصفور اخر وبقيت ممسكة به واتحدث مع والدتي واقول لها هل عرفت من خذه الفتاة انها نداء ابنة خالد .. أرجو التفسير من بعد اذنك

  33. حلمت كنت في تاكسي مع سوسن صديقتي وشوفت البوط او البوت الأسود الطويل وحلو عجبني كان جنب حاوية زبالة حبيت اخذو بس مو امام سوسن بعدين شوفت نفسي للابسة البوط حلو فيها كعب بس مو طويل نص يعني قديم شوي ممزق شوي مو ضهر برشا سوسن قتالي عجبني قلتلها نعطيهولك قتلي كمان بنطلون ايجي على البوط حلو قلتلها اوك خوذيهم وصحيت من نوم وماعطيتهم ·

  34. السلام عليكم
    حلمت إني كنت في أول شارعنا ولقيت فراشة فرح كبيره وانوار وكأن ماما عامله الفرح ده ليا وانا مستغربه ازاي تعمل فرح بدون عريس واتنقل الفرح ده أمام بيتنا وفي ناس كتير قاعدين ودي جي بس من غير صوت وفي بنت بتكلمني وبتقولي انا هخلي مرات عمي تتصرف وطلعت البيت عشان أجهز و3بنات طلعوا عشان يساعدوني في اللبس وكأن واحده من أهل العريس طلعتلي علي الرغم ان مفيش عريس اصلا ولبست ونزلت وكنت باكل شكولاته طعمها حلو اوي وفي بنت أعطت للراجل بتاع الديجي طبق شكولاته وأول ما نزلت الديجي طلع صوت وقفل بسرعه جدا
    (وانا طول الحلم زعلانه وبقول لماما ازاي تعملي فرح بدون عريس وانا الوحيده اللي زعلانه وكل حاجه كانت طبيعيه )
    انسه 22سنه

  35. كل سنه وحضرتك طيبه انا انسه حلمت اني زي ماكون بحضر لفرحي ومستنيه في غرفه مع بعض الأقارب ورئيه قميص نوم في كيس وكان شكله غالي اويي وبعدين لقيت الميكب ارتيست جت وكانت بتسألني علي ادوات المكياج بس قلتلها مش معايا خرجت وراها وبعد كده لقيت نفسي في دور مدرسه بفتح وقفل فيها لحد مالقيت فصل قدامه سبوره شلتها ودخلت لقت مدرسه بتشرح خرجت تاني وبعدين فجاه لقيت نفسي متجوزه وجمبي شخص طخين وضخم بقوله صباح الخير قالي انا جعان قمت احضر له بفتيك بس مكملتوش ودخلت لماما وانا بعيط وبقولها انا بكرهك انتي اللي عملتي فيا كده

  36. السلام عليكم حلمت أني شايفة وجهي في المرآة كنت لابسة شال أبيض و عجبني وجهي كثيرا كثيرا فقلت أصبحت جميلة جدا موظفة و عزباء

  37. السلام عليكم لو سمحتي انا حلمت بشخص مشهور وكان ف علاقه حب بينه وبينه وهتوصل للجواز وهو قاعد معايا جات خطيبته راحت اخدته من ايده فبصلي وقالي متزعليش قولتله خلاص ارجعلها ومشي معاها مع العلم انى ف الواقع مش بحب الشخص دا ومفيش اي صله بينى وبينه وهو وقتها كان فعلا خاطب البنت دى لكن حاليا هم منفصلين فهل الحلم دا ليه علاقه بيهم ولا لا

  38. رايت ورقه امامى بيضاء عليها اللهم صل وسلم وبارك على نبينا محمد ( يعنى الصلاة على الرسول ) وتحتها مكتوب أسمى والورقة مزخرفه بورد بسيط وانا انسه ولا اعمل

  39. حلمت بحلم مقسم اربعه
    اولا : بانى مع اختى فى محل احزيه و عرض البائع على اختى حزاء و لكن لم يعجبها فعرضه على فوجدته لونه ابيض و به لمعان و زينه بالاسود و اللون الموف فاعجبى و قبل ان اقيسه قولت( اكيد الفردة الشمال هتكون اوسع من اليمين )مثلما فى الحقيقه و لكنى فى الحلم عندما لبستها وجدتها مناسبه و اخزتها
    ثانيا : ثم دخلنا محل بجانبه و كنت اريد شراء دبوس و عندما وجدنا الدبوس قلت لاختى لا لن اشترى دبوس واحد فقط سوف اشترى علبه فيها دبابيس كتير فى وقت اخر
    ثالثا : اصبحت انا و اختى فى تاكسى و زاهبون للبيت و لكن البوليس اوقفنا لاننا مش رابطين الحزام و لكنى لم ارى الشرطه رجال فقط رايت امراة شرطيه و شكلها اجنبى لون شعرها برتقالى و بشرتها بيضاء و قاموا بتغرمنا 8000 جنيه و انا قلت فى نفسى دا مبلغ كتير اوى على ثلاثه افراد و لكن حمدت الله بان السائق هو من سيقوم بدفع الغرامه و لست انا و اختى و فى نفس الوقت كان صعبان عليا و لكنه مكنش زعلان و لم يقول اى شى
    رابعا : اكملنا السير فى الطريق و نظرت من شباك التاكسى وجدت كافيه كبير دورين فقلت انه مثل الموجود جارج مصر و انه حاجه حلوه انه يكون بجانب بتنا
    ثم اوصلنا السائق و نسيت ان احاسبه فرجعت مره اخرى له و وجدت فى الشنطه 20 و 50 جنيه و كان الطريق يستحق 20 جنيه و لكنى قلت ( مش كفايه انه هيدفع 8000 غرامه انا اديله 50 جنيه ) و بالفعل اعطيته و شكرنى

  40. حلمت بخالتي المتوفيه جايه ومعاها صينيه كنافه وكان في واحد اسمه حسين واقف بيتكلم معاها وانا كنت مكسوفه منه وفي واحد اسمه محمد معجب في الحقيقه بيا جه بص علينا واحنا واقفين وكان في ناس حوالينا كتير وبعدين خلتي اخدت الكنافه الباقيه بس في طبق تاني ومحطوط في كيس وانا مشيت معاها وبعدين كنا بننزل من علي سلالم علشان نمشي على الطريق وهي كانت هتقع وقولتلها مش قولتلك تاخدي بالك وبعدين كملنا مشي على الطريق عزباء

  41. انا عملت،استخارة على شخص معجب بياحلمت( ان انا وبابا وبنتى فى الشارع وشوفنا عربيةعمتى ابتسام روحنا ليهم قافلين شبابيك العربية وانا خبطت على الشباك وفتحت لى وسلمت عليا وقالت لى كتبتى كتابك ولا لسة وانا مستغربة لانى مش مخطوبة وبقول لها قامت بصت لى علشان اسكت وقالت لى خدى الاسورة دية شيليها معاكى كانت دهب وحلوة و غالية وعليها وردة دهب برضة وقالت لى كلمينى بعد عشر دقايق وقولى لى حكايتك(مقصود مأساة جوازى لانى مطلقة )جايبة لى عريس انا فى تفكيرى فى الحلم عاوزة الشخص اللى انا معجبة بية وكان جنبها شاب معرفوش شكلة كان كويس لابس بدلة سودة وقميص ابيض بس وانا اخدت منها الاسورة وبقرأ عليها قران بس)
    فى الحقيقة احنا مش بناخد من عماتى حاجة لان واحدة منهم كانت،عاملة لينا سحر علشان كدة كنت فى الحلم بقرا قران على الاسورة بس مش ابتسام اللى عملت

  42. حلمت أن انا وماما في مسجد واسع ولونه ابيض وماما وقفت عند مكان الإمام وكلمت السيدة فاطمة بس من غير ما نشوفها سمعنا صوتها بس وكانت بتوصيها عليا والسيدة فاطمة ردت عليها وقالتلها دي حبيبتي وذكرت اسمي وبعدين ماما وشوشتها علشان تدعيلي ان الشخص اللي بحبه يكون من نصيبي وقبل ما تقولها راح دخل ممثل الجامع اسمه محمد رياض وقال خلاص الأمر اللي انا عايزاه تم.

  43. حلمت بيكى يا دكتورة ماليكا
    كنت سامعة مكالمة بينك و بين واحدة بتسألك فى تفسير رؤى
    و هى بتحكى الرؤى على هيئة مشاهد مش رؤية كاملة و انا بقول فى نفسي كويس انها بتشوف الرؤية متقسمة عشان حضرتك توضحيلها جزء جزء

    انا مش فاكرة ايه الرؤى و ايه التفسير لكن فى النهاية حصرتك قولتى انا اللى غايظنى انك مزعلة نفسك متزعليش نفسك و لما حضرتك قولتيلها كدا قامت عيطت و ساعتها حسيت ان هى انا و بتقول الحمد لله الذى لا يحمد على مكروه سواه
    و حضرتك قعدتى تقوليلها متزعليش نفسك كذا مرة و كأن الكلام ليا انا
    و حضرتك كنتى لابسة طرحة سودا دانتيل

    انا متزوجة و عندى مشاكل و كنت نايمة فعلا زعلانة لانى غضبانة فى بيت اهلى بقالى شهر

  44. حلمت يا دكتورة ماليكا انى فى اوضة نومى و كأنى بولد و كل مرحلة فى الولادة مبحسش بصعوبة فيها و لا حسيت بطلق و لا ب اى حاجة كانى نمت و صحيت لقيت نفسي ولدت
    طبعا مشوفتش اى بيبى و لا حاجة فى الولادة بس انا فاهمة كدا انى ولدت

    و كانى ولدت يوم ستة تسعة(سبتمبر) اللى جاى
    و بابا اللى هو مسافر كانه نزل و قالى هنعمل زى سبوع او عقيقة فى الحديقة الدولية ف انا وافقت فى الاول و بعد كدا قولت لا بلاش ابين للناس انى لسة والدة و صحتى حلوة اوى كدا عشان متحسدش خليها بعدين

    انا متزوجة و فى بيت عيلة و عندى مشاكل و حاليا غضبانة عند اهلى و مش عايزة ارجع الا على شقة جديدة و الرؤية دى من شهر 12 اللى فات

  45. شوفت خير اللهم اجعله خير
    انى فى شقة حماتى اللى تحت شقتى و بكلم اخت جوزى فى التليفون و هى بتقولى ان اخر امتحان ليها بكرة
    و جوزى انا شايفاه بيتكلم فى التليفون و قولت ف نفسي لو سألنى بكلم مين هقوله بكلم صاحبتى(مش عارفة ليه فكرت ف كدا)
    و بعدها لقيت اخته قدامى و بتقولى هقوللك على خبر حلو اللى هو ان
    جوزى قالهم هى و باباها و مامتها انه هيجيبلى شقة برة خلاص ..بس لسة على جوزك شوية لحد ما يسلم(يبقى مسلم يعنى) ف انا قولتلها يعنى ايه يبقي مسلم و اتخضيت كدا فقالتلى يعنى لسة شوية عليه
    ف انا فهمت انها تقصد يبقي كويس يعنى
    ف انا رديت عليها قولتلها مش هيجيب شقق و لا حاجة مش هيجيب عارفة لما الواحد يحلم انه يشترى ارض و يبنى عليها بيت على الطراز الأمريكى (انا اقصد انها حاجة فى بند الاحلام مش هتتنفذ على ارضطول الواقع)
    فقاطعتنى و سألتني على حسبة كدا اظنها قالت
    هى (3 اس 2 )هى هى( 2فى 3 )؟

    قومت من النوم بقول 3 اس 2 ب 9
    و 2 فى 3 ب 6

    و انتهت الرؤية مع العلم ان شوفت فى رؤية تانية انى ولدت بسهولة يوم 6 سبتمبر(9)

    ايه مدلول الرؤية يا دكتور و هل تكرر الارقام ليه دلالة؟

    الحالة متزوجة و فى بيت عيلة و عندى مشاكل معاهم و غضبت فى بيت اهلى بقالى شهر و لسة مجبش شقة

  46. السلام عليكم دكتورة ماليكا كل سنه وانتى طيبه وبخير والداتى حلمت بأن عمتى المتوفية جاية وقاعدة ادامها امى وانا دخله عليها لابسة عباية بيت لونه جديدة ولونها جميله جدا وهى جاية تسلم عليه بقولها شوفى او شمى ريحة البرفان دى كأنى حته برفان ريحته جميله جدا وكنت جميله جدا وشى منور اوى انسه

  47. السلام عليكم دكتورة ماليكا وكل سنه وانتى بالف خير والدتى حلمت بعمتى المتوفية جاية وقاعدة مع أمى وانا دخله عليها لابسة عباية بيت لونه جميل جدا وكانت جديدة وجاية تسلم عليه بقولها شوفى او شمى ريحة البرفان دى كأنى حته برفان ريحته جميله جدا وكان وشى منور وجميل جدا جدا انسه

  48. انا حلمت أني كونت بعمل فتته وكونت بحط عليها الحاجه الرز والشربه وجيت احط العيش لقيته في شوال كبير ولقيت عليه من فوق فلوس كتير ورق رزم مرسوسه على العيش من فوق وكان عيش فلاحي بيتي بعد كدا رووحت انا وماما وسماح بنت خالتي وخالتوا زينب لقيت ماما قالتلي انا عملالك مفجاه في بيتك دخلت البيت بتاعي لقيت نجفتين كبار شكلهم حلو اوي اوى ماما اللي جيباهم ولقيت كمان السقف عالي جدا والشقه بتاعتي واسعه جدا جدا لدرجه الاستغراب لقيت سماح بنت خالتوا بتبص على المطبخ وبتقولي مطبخك جميل بس انا ببص في الأرض لقيت حفر صغيره جدا مش عارفة ايه دي بس كونت فرحانة بالنجفتين اوى وشكرا

  49. شوفت فى منامى ان مدير زوجى فى شغله القديم(اسمه اشرف الشافعى) توفى و انا روحت اعزى فقابلت مدير شغلى القديم(اسمه عصام) انا كمان و كانت عنيه محمرة من البكاء و قاللى انتى فين مش بشوفك ليه..قولتله ما حضرتك سبت الشغل اشوفك فين…قاللى عند دكتور الاسنان فى التأمين الطبى…فقولتله فعلا انا مبروحلوش….بعدها قاللى انتى ماشية مئتتبة كدا ليه(كتفى محنى يقصد) ليه مش فاردة نفسك زى شيريهان (بتاعت الفوازير) فجيب ارد ملقتش سبب

    بعدها طلعلى لحمة مفرومة و كأن دى واجب يديه للناس فى العزاء…فروحت اديه للناس و اسجل اسمى و اسمه فى دفتر حضور العزاء..فالناس هناك اعجبوا بالواجب دا و قالوا انه كدا بيفهم فى الاصول لانه فارم اللحمة فى بيته و الناس بقت بتستسهل و تشترى اللحمة مفرومة جاهزة…بعدها قاللى انه هيروح لاخويا يعمل واجب بردو فبيسالنى اجيبله ايه لما اروحله قولتله متجبش حاجة مش مهم اللى كان مهم فعلا واجب العزا (لانى فهمت انه رايح لاخويا فى فرح فواجب العزاء اهم)

    بعدها لقيت نفسي فى بيت امى و جايالى سيدة بتنضفلى السلم و شقتى فى الحقيقة اسمها ام منال…و كأنها جايالى تنضفلى بس عند امى…و فتحتلها الباب لقيت ان الدنيا ممطرة برة و هى هدومها اتبلت من تحت
    الحالة:متزوجة و كنت ليلتها بسال الله اشوف رؤية عشان عندى مشاكل مع زوجى

  50. شوفت فى منامى انى رايحة الكوافير اعمل حاجات العروسة و لما روحت لقيت البنات هناك بيقولولى استنى بس شوية هناكل قولتلهم طيب هروح اجيب حاجة على ما تخلصوا
    و روحت محل فيه مستلزمات السيدات لقيت فيه الممثلة يسرا و كنت بدور على حاجة معينة بس هى قالتلى فى حاجة تانية احلى و مش فاكرة اشتريت و لا مشيت

    و بعدها شوفت ماما بتقولى على جوزى…هو كدا كدا هيعرف عليكى واحدة بعدين ف انا رديت و قولتلها مش مشكلة اكون جبت اخ ل بنتى بس

    الحالة متزوجة و عندى مشاكل مع جوزى و عندى بنت

  51. انا حلمت اني كنت بعمل فتته وكونت بحط عليها الحاجه الرز والشربه وجيت احط العيش لقيته في شوال كبير ولقيت عليه من فوق فلوس كتير ورق رزم مرسوسه على العيش من فوق وكان عيش فلاحي بيتي بعد كدا رووحت انا وماما وسماح بنت خالتي وخالتوا زينب لقيت ماما قالتلي انا عملالك مفجاه في بيتك دخلت البيت بتاعي لقيت نجفتين كبار شكلهم حلو اوي اوى ماما اللي جيباهم ولقيت كمان السقف عالي جدا والشقه بتاعتي واسعه جدا جدا لدرجه الاستغراب لقيت سماح بنت خالتوا بتبص على المطبخ وبتقولي مطبخك جميل بس انا ببص في الأرض لقيت حفر صغيره جدا مش عارفة ايه دي بس كونت فرحانة بالنجفتين اوى وشكرا

  52. شوفت خير اللهم اجعله خير ان فى واحدة جايبالى شبك فيه اعشاب و ليمون .. و هى مجهزاهم انهم يتعمل منهم عصائر مختلفة…و انا خدت عشب لونه فوشيا بيتعمل منه شربات و عملته و شربته …و قولت لنفسي كويس كدا انى هقدر اشرب عصائر مختلفة فى رمضان و جاهزة…..بعدها شوفت انى فتحت مكان قديم لقيت فيه قطط صغيرة انا كنت مربياهم زمان فى بيتى و القطط عرفونى و سابونى امسكهم و العب معاهم من غير مايجروا او يخربشوا…بعدها شوفت زميلة شغل ليا شكلها كان متغير و كانها بقت طفلة و لقتها بتقولى ان انا رفيعة فاستغربت انها هى اللى صغرت و بتقولى انا كدا

    الحالة..متزوجة و عندى مشاكل

  53. حلمت انى مع خالتي و جدتى المتوفاه فى الحلم و اشترت جدتي لطفلة صغيرة ملابس شكلها جميل و بعدين روحنا لمحل فراخ و اشترت جدتي 5حمامات بيضاء و امرت الراجل الا يذبحهم و حطيتهم فى كيس ابيض

  54. حلمت ان بنتى بتقصلى اطراف شعري ولقيته مش متساوى فقلتلها انا هخلى ممدوح(ابن عمى) يساويه وبنتى قالتلى هو مش حرام يشوف شعرك قلتلها هو شغلته حلاق(فى الواقع دى مش شغلته تبقى شغلة اخوه) وخلعت البندانه وعملت شعري ورجعت اخد البندانه ملقيتهاش وواحدة قالتلى في ولد اخدها ودخل البيت ده ودخلت لقيت بنت شابة وست مجهولين قاعدين وسألتهم فى ولد جاب عندكم بندانه لونها بنفسجى فاتح قالت هى دي قلت اه وسألتها انا راحت منى غويشة محدش لقاها بصوا لبعض والبنت سألتنى امتي قلت من ٨/١ :٨/١٩ فى الفترة دى وسكتت كأنها بتفكر هو حرام انى اخدها بعد ما ظهرلها صاحب وبعد ما فكرت سألتنى هي دي قلتلها اه واخدتها وقلت سوف ينصركم الله ولو بعد حين وكنت مبسوطه وقلت كل اللى بعمله عند الله مابيروحش.
    الحلم ده بعد فسخ خطوبة ابنى واخدوا شبكته مع انه مظلمهاش

  55. متابعتك من تونس يااستاذة و من اشد المعجبين بك..حلمت كءنو زوجي مات و انا و امو بنفرش سجادة خضراء في بيتي و في رجال جاؤا من اجل العزاء و كان بينهم واحد اسمو محمد يس السعيدي كان يبتسم لي وكان في اطفال بيلعبو في البيت و كان في مجموعة شباشب تحت الطاولة اخذت منهم شبشب مثل الذي يلبسه الاطباء ناصع البياض و بعد ذلك وجدت نفسي امام عيادة زوجي و كان في ورقة معلقة في الباب كتب عليها اسم زوجي و انا لله و انااليه راجعون..انا في الواقع يا استاذة في بيت اهلي و زوجي رافع عليا قضية طلاق

  56. السلام عليكم دكتورة ماليكا انا حلمت يوم الجمعه فى رمضان بعد صلاة العشاء ان موبيلى فى ايدى ولقيت صورة او خلفية لقبر الرسول عليه افضل الصلاة والسلام وكأنى بوريها لوالدى بس هو كان زى فيديو يعنى ولقيت مكتوب محمد رسول الله او رسول الله على الشاشة بس مكتوبه بالماظ لونه تقربيا لبنى فاتح جميل انسه جدا الف شكر ليكى يا قمر

  57. امي حلمت انها في بيت كبير واسع بس مش بيتنا تقريبا زي صالة بيت واسعة وبلاط ارضيتها كان شكله زيتي غامق جميل وكان في ناس كتييير وهيصة وبعدين مشوا وبعدين حد قالها انك هتروحي ايطاليا مأمورية تبع الشغل 45 يوم وشنطة السفر كانت جاهزة «هاند باج»فيها ملابس لزوم السفر ودخلت الحمام تجيب مراية وفرشة السنان ومعجون وقالت هحط مراية كمان في الشنطة وامها كانت واقفة جنبها في الحمام وهي -امي- بتجيب فرشة الاسنان ووالدها كان في الصالة خارج الحمام …انتهت (ضروري بالله عليكي يا دكتورة)

  58. كنت قبل المنام أدعو دعاء أما يجيب المضطر اذا دعاه ويكشف السوء.فماما حلمت ان مكان على البحر واخواتى وبعض من أصدقاء القدام واقفين وانا حاولت انى استخبه منهم فوقعت في البحر وكان في هدهد واقف فحجمه كبر ونزل يطلعنى و نفض عليا الماء من على ريش فأصبح فستان فضى طويل واخدى فى عربية شبة الحنطور و جلس جانبى وكان فين بنتين صغيرين و كنت اجلس في عزة فواحدة صحبتى جريت ورايا وقالت مش قولتلك إنما يوافى الصابرون آجرهم بغير حساب

  59. حلمت اخت صحبتي اني انا واختها كنا بنتخانق علي حذاء حذاء لونه ابيض جات اختي وقالت كل واحده تاخذ فردت حذاء

  60. بالله عليك يا دكتورة فسريلي حلمي ربنا يجعله في ميزان حسناتك!!انا في بيت اهلي و زوجي ناوي يطلقني..حلمت اني لبس دبله و خاتم ذهب بس مش نفس اللي عندي في الحقيقة..حلمت اني شلتهم من ايدي و خبتهم في جيب البنطلون زي مكون بخبيهم على حد و بعد رجعت لبستهم تاني

  61. دكتورة ماليكا كل سنة وانتي طيبه حبيبتي.. انا بنتي علطول بتحلم ب اسد بتجري منو خوفا بس هو مبيجريش وراها مره حلمت ب اسد جد كبير جدا وضخم وكان حجمو بيتضخم وبيهد في المباني وقعدت تتهرب منو وكان البيت قريب منها بس كل ماتوصل للبيت المدخل يتوه منها ويبعد لحد مااستخبت ورا كرتونة علشان الاسد ميشوفهاش وبعدين لقت الاسد اختفا وتبخر ..وبعدين بعديها بفترة حلمت ب اسد تاني بس شبل وكان لونو اصفر مايل للابيض وكان نفسها تلعب معاه بس اخوها كان بيشدها منو وبيجري بيها من الخوف وهي مش خايفه منو خالص وبتجري وهي بصالو.. وبعديها بفتره حلمت امبارح ب بنت جارتنا الصغيره 4 سنين جت لنا وماسكة وردة بمبي غامقه ومدتش الورده لبنتي ادتهاني انا وحضنتني وقالتلي انها عايزه تقعد معانا شويه.. ارجو تفسير دكتورة معلش تقلت عليكي..

  62. حلمت من شهر يناير اننا ف رمضان و في ليله القدر و بنصلي صلاه فجر و بابا كان الامام وانا واختي و نت عمي بنصلي وراه والاوضه الي منورها ضوء القمر وانا بسجد لله دعيت (اللهم استجب لنا كما وعدتنا) وكان قصدي ع الحاجه هي ان يكون شخص معين من نصيبي وكنت خافضه صوتي علشان. تكون بيني و بين ربي وفي الاخر بابا سجد سجود سهو وانا سجدنا وراه بس اختي عادت الصلاه من تاني

  63. اما حلمت أننا في بيت جدى و انا واقفة و مديلها ضهرى و وحدة ست عمالة تنفض التراب من على ضهرى ف الفستان اللى انا لابساة بقى يلمع و التفت وبصيت لماما وكانت رموشى طويلة وشكلى حلو و فرحانة و فستانى كان فيه لولى والماظ

  64. حلمت بجوز اختي اسمه ابراهيم أعطاني خاتم ذهب وقميص ابيض رجالي بس كنت مكسوفه منه وعايز اجعله الخاتم ولبست القميص وكان حلو ومش ضيق وبعد كده وضعته على شماعه وفضلت اتفرج عليه عزباء وزي ما اكون عايزه اداريه من ناس معينه

  65. حلمت بأختي المتجوزه اسمها هناء اشترت تلت اشيربات لونها بيج وانا اشتريت منها واحد الواحد بخمسه عشر جنيه وكنت عايزه ادفعلها اكتر من تمنه وطلعت من جيبي عشرتين عزباء ولمسته بإيدي

  66. حلمت بواحد لا اعرفه يضرب والده تقريبا في الدور التاني انا مش شايفاه لان الشيش مقفول وواحد في الشارع بنادي عليه يا منصور وينهاه عن ذالك عزباء

  67. رايت نفسي كاني بعمارة مثل المدرسة و رايت شخص داخل للعمارة وفي يدو كيس فقلت انه فلان (كان خاطب بنت خالتي وماتمت))دخل وصعد اليها واعطاها الكيس وامسك يدها وانا كنت انتضرهم تحت فقلت لهم ادخلو للغرفة كي لايراكم احد فدخلو ودخلت معهم لكي اغلق الباب ولايراهم احد فوجدت فتيات صغاار يجروون ويدفعوون الباب حتى دخلو شي 6 او 7 وكانت بنت خالتي لابسا حجاب ازرق فتيات صغار في سن 6 .7سنين انا مخطوبة واسمي يسرا
    و بنت خالتي عزباء
    هل في رجوع لهذا الشخص لها مع العلم اني ادعو لها دائما

  68. رايت نفسي كاني بعمارة مثل المدرسة و رايت شخص داخل للعمارة وفي يدو كيس فقلت انه فلان (كان خاطب بنت خالتي وماتمت))دخل وصعد اليها واعطاها الكيس وامسك يدها وانا كنت انتضرهم تحت فقلت لهم ادخلو للغرفة كي لايراكم احد فدخلو ودخلت معهم لكي اغلق الباب ولايراهم احد فوجدت فتيات صغاار يجروون ويدفعوون الباب حتى دخلو شي 6 او 7 وكانت بنت خالتي لابسا حجاب ازرق فتيات صغار في سن 6 .7سنين انا مخطوبة واسمي يسرا و بنت خالتي عزباء
    هل في رجوع لهذا الشخص لها مع العلم اني ادعو لها دائما

  69. رايت نفسي كاني بعمارة مثل المدرسة و رايت شخص داخل للعمارة وفي يدو كيس فقلت انه فلان (كان خاطب بنت خالتي وماتمت))دخل وصعد اليها واعطاها الكيس وامسك يدها وانا كنت انتضرهم تحت فقلت لهم ادخلو للغرفة كي لايراكم احد فدخلو ودخلت معهم لكي اغلق الباب ولايراهم احد فوجدت فتيات صغاار يجروون ويدفعوون الباب حتى دخلو شي 6 او 7 وكانت بنت خالتي لابسا حجاب ازرق فتيات صغار في سن 6 .7سنين انا مخطوبة واسمي يسرا و بنت خالتي عزباء هل في رجوع لهذا الشخص لها مع العلم اني ادعو لها دائما

  70. حلمت بجوز اختي اسمه ابراهيم أعطاني خاتم ذهب وقميص ابيض رجالي بس كنت مكسوفه منه وعايز ارجعله الخاتم ولبست القميص وكان حلو ومش ضيق وبعد كده وضعته على شماعه وفضلت اتفرج عليه عزباء وعجبني وزي ما اكون عايزه اداريه من ناس معينه

  71. حلمت اني واقفه في المطبخ وكنت حافيه وكانت اختي عبير متجوزه واقفه عند حوض المطبخ تقريبا كانت بتغسل الاطباق وشوفت زجاجه الميه بتاعتي في الطبقيه مليانه مياه تقريبا اختي الي مليتها عزباء

  72. السلام عليكم يسعد مسائك د مليكه ^_^،،، حلمت اني واقفه عند نافذة غرفتي واشعر بضيق وارى مطر غزير حيث كان في ليل معتم وابتسمت ابتسامه بسيطه حيث كنت مستبشره من هذا المطر مع انه غزيز وصافي حيث لايوجد رعد او برق او عواصف وسجدت سجدة شكر ثم ورجعت انظر للمطر من النافذه ملاحضه كنت اسمع صوت هطول المطر //
    حاله الاجتماعيه عزباء وطالبه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

handjob-hd.net
إغلاق
التخطي إلى شريط الأدوات